Thursday, July 9, 2009

KULIAH DAH BERMULA...

owh ada kesilapan pada blog aku bawah ntadi...nape gambar han jadi begitu...owh my god...
aku dah pening dah tem wat blog nie...aku tak mandi g tem buat tu...hehehheh....

7/7/09(selasa)
kuliah dah bermula....jadual gila padat...tension nye aku....sem nie boleh ke dapat dekan lagi??bak kata mak aku berusaha jangan ingat boyfriend je....jangan meniru...ilmu tak berkat...mak...adik ingat pesan mak...mak jangan risau ye...adik tahu adik ada tanggungjawab...adik tak nak mak and abah susah...adik sayang mak and abah.....

hari nie jumpa lagi ngan kawan2 aku yang gila...ehehheheh....group aku....huda,otai,mira,dbah and nadia....jumpa lagi best friend aku yang sentiasa mendengar rintihan hati aku...heheheheh...wan amalina....sayng korang semua...bawah tu gambar wan ngan aku...atas gambar student permepuan omd4ta



No comments:

Post a Comment