Wednesday, July 15, 2009

Kurang Ajar punye pempuan..

geram tahap bangat nie...
mula2 pagi ok je mood aku nie....
lebih kurang kul 11 lebih aku,otai and huda kena jumpa puan shida...
ingatkan apa kena rupanya pasal perempuan kat bilik aku tu...
agak kurang ajar puye perempuan....
kitaorang baik ngan dia, nie balasan yang dia balas kat kitaorang...
ada ke patot dia cakap kitaorang nie macam2...
tak sedar aritu 6 aribulan 7 kitaorang tolong dia...
dia sakit, kitaorang yg tolong taw....
otai macam org gila terpekik terlolong panggil fellow....
huda yg tolong tenang kan dia and bagi pinjam baju tem dia nak gi ospital...
aku nie yg papah dia ke bawah dari tingkat 2 taw....
kalo kitaorg nie jahat dah lama dah kitaorg biarkan dia terkontang kanting...
how dare you!!!!!
shit...
aku, otai and huda bengang lah...
kurang ajar...tak mengenag budi puye budak...
malam t aku cite algi...
aku nak gi nazurah....
makan lah...lapor nie...
heheheheeh

2 comments: