Friday, July 10, 2009

Syurga Cinta

Hari nie aku tengok cite syurga cinta....
lakonan awal dan heliza....
tentu2 ya aku amik dari budak junior aku ....
thank ati,ila,ema.......
owh cite dia best gila....

"cinta saya mungkin tak seagung cinta Nabi Muhammad kepada siti Khadijah....cinta Zulaika kepada Yusuf"

ayat nie paling best...hehehehehhe...
pa, when u want to give this word to me....heheheheh...

for my lovely bucuk bacam,manje pengarang jantung, huby yanng nakal....

I SWEAR I WILL LOVE U UNTIL I DIE....
my life will suck without u...

family syg dah restu...bila kita nak kahwin..heheehehe...
sayang nak perkahwinan bertemakan taman...(gatal tol aku nie)....sayang nak guna tema warna hijau atau unggu cair....

to all my friend who see my blog...
sory yo...actually i love him...so i express in my blog....
jiwang pun jiwang lah...
tapi aku tak sejiwang seseorang tu yang tengah masyuk bercinta....
my boyfriend sporting ok...tak kisah kena usik atau bahan...huda tahu lah coz huda penah jumpa dia....

No comments:

Post a Comment