Thursday, July 9, 2009

ulangan....hehhehe

kehidupan aku aka berulang untuk seminggu yan glepas coz seminggu yang lepas aku tak buat blog lagi...heheheheh....

1/07/2009
hari nie aku kuar dengan best friend aku yang terbaik tahap cipan....
kat dia lah aku meluahkan segala2nya....
she is the best....aku sayang gila kat dia....Siti Nur Aisyah bte Kamaruddin....
ayat yg aku tak boleh blar dengar tem kua ngan dia ialah...
"oit ko makin tembam and montel"
oh my god....tapi truly memang betul pun cah(pggln aku kat dia)...
aku memang makin tembam....ini semua pasal mak and ayah aku lah nie....hehehe
bagi aku makan banayk2 sepanjang 2 bulan cuti sem nie....
apa2 pun thank for my beloved parents.....i love u all....

this is my lovely friend..

malam hari...lepas balik dari bandar...
seperti biasa kehidupan aku akan berlangsung dengan baik nya...hahhahah...detik2 berapa hari bersama family aku......

2/7
hari ini aku bertolak balik ke terangganu...owh so sad....
lepas nie aku jarang lik n9 lagi....
tapi cuti 2 bulan memang best alh....bersama keluarga aku.....aku kua ngan kawan2 dan yang penting aku kua date ngan boyfriend aku....MOHAMAD AZRAI AHMAD.... i love u pa......

aku tak tahu lah kalo aku kehilangan dia...hiuhuhu...i will die maybe(heehhheeheh)...

selamat tinggal kampung ku...and all my friend yang tengah masyuk bercuti lagi di kampung...and selamat tinggal bakal family mertua aku(kat lui barat)....heheheheh...nanti menantu mu nie balik lagi ye......

No comments:

Post a Comment