Wednesday, August 19, 2009

im sick now...

salam..
owh aku demam balik...batuk and selesema menyerang kembali...
gelinye nak makan ubat batok....huhu...
nak wat macam mana kena gak mamam...aku ada satu cerita nak cerita kat korang nie...
macam nie cerita nya...

mulut yang seperti longkang kalo di cuci macam mana pun tetap terbau gak longkang ye....
tu lah aku cuba nak sampaikan sekarang...kita nie hidup jangan lah suka mengata orang...nanti mulut mesti bau macam longkang...satu lagi jangan lah suka tengking orang....orang tak respek pun diri awak tu kalo awak macam tu....
so sebelum membuat apa2 tu...jangan lupa tengok diri tu sendiri dulu taw...baru nak menilai orang lain.....

*hubungan ngan my boyfriend ok jer...heheheh....tengah sakit2 nie dia jaga ngan molek gila walaupun dok berjauhan....suh mamam ubat tepat pada waktu nya...and dia still ingat yang dia ada makwe yang perlu dijaga...heehehe...cayalah...
"peluklah diriku....
dan janganlah kau lepaskan ku...
dan janganlah kau lepaskan diriku....."

abang jangan lepaskan sayang k...nak sntsa berada bersama ngna abang....

No comments:

Post a Comment