Monday, August 24, 2009

Kasih Sayang Yang Terindah...

Hai...
start dari malam tadi sampai sekarang aku dapat merasakan kasih sayang...
ehehehhe....first kasih sayang dari ibu aku...ehehhe...
pagi2 dah tepon anakanda dia untuk mengejutkan bangun pagi....
terima kasih mak......sayang mak....

kedua dari pada bucuk aku...mohamad azrai ahmad lah...
sayang abang...love u...
hope2...hubungan ngan dia akan berkekalan hendakya...

ketiga...kasih syg dari kawan2...ehhehe...
adalah cerita nya...tak leh cerita dalam nie...nanti ada orang bangga lak..hehehe...

aku harap sangat kasih sayang dorang akan berpanjangan....
kasih sayang dari-Nya pun aku rasakan sekarang.....
Alhamdulillah syukur nikmat atas segala pemberian dari Illahi....

aku nak sambung tidor...
t petang ada kelas...
t smabung g blog aku...
muahhhhhhhhhh who's see my blog...

No comments:

Post a Comment