Sunday, August 30, 2009

Ku hanya mampu berserah...

aku dah berusaha segalanya...
sekarang aku hanya mampu berserah pada yang Maha Esa....
Seandainya aku mempuyai kuasa akan ku ubah semua itu....
sekarang berserah je lah...
andai itu yang terbaik aku akan terima dengan hati yang terbuka...

Sekarang aku ngah try untuk buat satu project...
lantak ar orang nak cakap apa pun tentang diri aku....
yang penting aku tahu siapa diri aku yang sebenarnya....
kalo nak dengar cakap orang jer sampai bila2 tak maju...
kadang2 keburukan kita jer orang nampak...
kebaikan kita????
selain tu...
huhuuh...

k lah project aku ngah berjalan ngan lancar nye...
dah 20% berjalan...
pepehal aku bagitaw...


to all persons whos see myblog...
im so sory...
im not good person but i still have feeling and pride...

No comments:

Post a Comment