Friday, September 4, 2009

Im loser...

Owh apa nak jadi nie...
im tired and sick with this...
im loser....
huhuhuhu...why must be like this.....
is this my fault????
huhuhu...aku asyik begini sahaja......aku tension weh......
dah separuh jalan dah....penat dah...

dalam aku tension and pening memikirkan hal aku nie,timbul lagi satu hal lak...
for someone that i can call u "Busy Women"
This is for u...
Ko pehal lak ha???
ko ingat aku kemaruk sangat ke...
ko nak ko amik lah...tak payah nak sindir2 aku....
ko ingat aku tak taw ko sindir aku...
ko memang patot orang panggil "P" lah...
aku nak carut kan ko jer nie...kang semua perkataan carut keluar kang...
mak aku tak ajar aku carut2...so jangan bagi aku jumpa ko aku carutkan depan ko...
jaga hal masing2 sudah lah...
tak payah nak jaga hal orang....
mind your business k...
so last word for u.....
"FTU"

No comments:

Post a Comment