Wednesday, September 2, 2009

Keseronokan kadang2 berakhir dengan kesedihan...

Aku dah belajar macam2 kat sini....
aku belajar erti persahabatan,kesetiaan,pengorbanan,kesabaran dan banyak lagi....
hanya ada satu je aku tak belajar lagi dan tak jumpa lagi kat sini...KEJUJURAN....
Bagi aku semua orang susah nak taw tentang kejujuran masing2...semua berpura2 saja...
aku sendiri tak taw tem bila kejujuran tu wujud....kadang2 kita sendiri alpa dengan perubahan masa sesuatu keadaan...so learn from mistake...

Hari nie hari khamis...3 hari yang lepas penuh dengan keseronokan...tapi ada gak kesedihan...al-fatihah kepada nenek Nabila Huda yang telah menghadap Illahi pada petang semalam...semoga roh beliau dicucuri oleh rahmat....amin...

Minggu yang sungguh meletihkan dan kadang2 membosankan gak...
peragai yang kadang2 tak dapat dijangka oleh aku...entahlah...
mungkin masih tidak kenal apa tu erti penghargaan.....
aku tak faham.....

No comments:

Post a Comment