Thursday, December 24, 2009

aku..kau and dia...

salam...apa yer arini aku nak merepek ek...
sebenarnya apa yg aku nak cakap nie takde kena mengena pun ngan tajok seperti diatas..saja2..
wakakkakak...

berapa arinie busy menyiapakan berkat untuk orang datang kenduri...aku nye baju tak packing lagi nie..
mingu depan pas jer kenduri nak lik kt terus..
malas rasa nak packing barang..huhu...

letihlah.....nak kenduri kena kemas umah....
dengan keadaan yg kadang2 penat jer...
sedangkan kerja tak banyak pun wat...
huhu....tido adalah..

huhu.....macam malas nak kemas...tolong....tolong kemSkN...

Saturday, December 19, 2009

~macam2~

life make me perfect??
betul ke apa ayat bahasa ingeris aku nie..ahhah...
aku sendiri tak taw...lalalal...
kadang2 aku tak faham kenapa manusia lebih suka hidup sendiri dengan diri dorang...
tanpa memikirkan oran glain..
tanpa rasa hormat pada orang tua..tanpa rasa hormat antara ahli keluarga..
and tanpa hormat kepada rakan2...
andai lah aku puye kuasa akan aku berikan pengajaran kepada dorang itu...
pengajaran yang akan membuatkan mereka fikir apa yang sedang korang wat tu semua salah...
aku sendiri benci dengan orang macam nie..
huhu.................lupakan merekalah....

miggu lepas telah berlangsung nye abang aku nye perkahwinan lah..hehehe.....dekat batu pahat....
semoga abang aku tu puye perkahwinan akan berakhir hingga ke akhir hayat..
dah berbahagia hendaknya..amin......

Wednesday, December 2, 2009

apakah ini namanya cinta....

Ku ingin dirimu dekat dihati ku..
bersama kita harungi semua ini...
heheh....
cewah2......
kalo boleh aku nak satu dunia tahu bahawa aku sangatlah sayang kat Mohamad azrai Ahmad,...
sayang gila2 weh...



dating pun baru jer sekali..boring seh..bila aku gayut ngan bf aku selalu aku ngomelalah kat dia..
kat dia jer tempat aku nak meluahkan perasaan...
huhu..aku sayang sangat kat dia....

bila berjauhan ngan dia aku rasa tak senang nak duduk...
bila tak meseg ngan dia aku rasa macam tak lalu nak makan...
bila tak dengar sore mu bagaikan setahun aku merana..
bila tak bermanja dengan mu, bagaikan tak lena tidur aku...
sayang ku Mohamad Azrai Ahmad..aku terasa amat menyayangi mu..
aku tak kan lepaskan mu kepada perempuan lain..
aku akan mengikat mu dekat ngna aku seorang sahaja..
azrai xiansheng..wo aini..hahahha...

andai kan kau jadi milik ku,kan kita harungi semua nie...
heheh...apalah aku merepek lah..ahhah...

anak2 buah aku ada kat umah sekarang..
aduh meriah jer budak2 nie..huhu...
bising jer budak nie..hehe..
tapi terisi gak masa lapang aku..
hehhehe....

sayang korang semua....
Mohamad Azrai Ahmad....
aku cinta sama kamu..
muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....