Wednesday, December 2, 2009

apakah ini namanya cinta....

Ku ingin dirimu dekat dihati ku..
bersama kita harungi semua ini...
heheh....
cewah2......
kalo boleh aku nak satu dunia tahu bahawa aku sangatlah sayang kat Mohamad azrai Ahmad,...
sayang gila2 weh...



dating pun baru jer sekali..boring seh..bila aku gayut ngan bf aku selalu aku ngomelalah kat dia..
kat dia jer tempat aku nak meluahkan perasaan...
huhu..aku sayang sangat kat dia....

bila berjauhan ngan dia aku rasa tak senang nak duduk...
bila tak meseg ngan dia aku rasa macam tak lalu nak makan...
bila tak dengar sore mu bagaikan setahun aku merana..
bila tak bermanja dengan mu, bagaikan tak lena tidur aku...
sayang ku Mohamad Azrai Ahmad..aku terasa amat menyayangi mu..
aku tak kan lepaskan mu kepada perempuan lain..
aku akan mengikat mu dekat ngna aku seorang sahaja..
azrai xiansheng..wo aini..hahahha...

andai kan kau jadi milik ku,kan kita harungi semua nie...
heheh...apalah aku merepek lah..ahhah...

anak2 buah aku ada kat umah sekarang..
aduh meriah jer budak2 nie..huhu...
bising jer budak nie..hehe..
tapi terisi gak masa lapang aku..
hehhehe....

sayang korang semua....
Mohamad Azrai Ahmad....
aku cinta sama kamu..
muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

No comments:

Post a Comment