Saturday, December 19, 2009

~macam2~

life make me perfect??
betul ke apa ayat bahasa ingeris aku nie..ahhah...
aku sendiri tak taw...lalalal...
kadang2 aku tak faham kenapa manusia lebih suka hidup sendiri dengan diri dorang...
tanpa memikirkan oran glain..
tanpa rasa hormat pada orang tua..tanpa rasa hormat antara ahli keluarga..
and tanpa hormat kepada rakan2...
andai lah aku puye kuasa akan aku berikan pengajaran kepada dorang itu...
pengajaran yang akan membuatkan mereka fikir apa yang sedang korang wat tu semua salah...
aku sendiri benci dengan orang macam nie..
huhu.................lupakan merekalah....

miggu lepas telah berlangsung nye abang aku nye perkahwinan lah..hehehe.....dekat batu pahat....
semoga abang aku tu puye perkahwinan akan berakhir hingga ke akhir hayat..
dah berbahagia hendaknya..amin......

No comments:

Post a Comment