Saturday, May 1, 2010

~kuar2,................~

saat akhir kat kuala terengganu...
sangat membosankan...so..gate bayak pas paper..menghabiskan masa keluar dengan kawan ku yang tersayang..hehe..itulah dia sichali2 amalina..hehe...aku sayang sama kamo...

tinggal lebih kurang 10 ari lagi di uitm kuala terengganu sebelum melangkah masuk kealam praktikal meningalkan alam uitm yang amat mengembirakan kadang2...sedih pun ada....and bercampur semua..duka and gembira salih berganti....andai boleh diubah....aku nak ubah apa yang duka..duka amat pedih...gantikan dia dengan gembira..hehhe...

Tapi itu semua tak mungkin terjadi...
hidup perlu diteruskan macam mana orang yang ckap tak leh patah balik..
begitu lah perjalanan hidup kita.....

biarkan semua itu berlaku andai itu pinta nya.....
biarkan ini semua terjadi andai kasih dah tiada...
biarkan cinta itu pergi andai kita tak dapat mencintai lagi...
kerna cinta itu tetap ada dalam hati...(apa yang aku merepek nie??)hahah...

arini tak kua..esok pun tak kua..lepas paper ob baru kuar balik untuk mengenjoykan diri sebentar bersama kawan2...
merelease kan tension sebelum paper terakhir ada..ehehe..
so tomorow kita jumpa lagi k...
bye...blog....

No comments:

Post a Comment