Wednesday, August 11, 2010

~Al Fatihah~

Salam..
Ya Allah Ya Tuhan ku..
kurasakan baru semalam aku mengenali mu..
sekarang dirimu tleh menghadap ILLAHi...

Hafifi Razak...
nama mu tetap kan ku semat kan didada dan diriku..
terlalu banyak kenangan kita bersama...
aku tak kan melupkan mu saat aku memarahi mu kerana
dah lama tak berhubung ngan ku..

ku masih ingat mu mengatakan bahawa anpon mu hilang masa tu.
tak sampai 1 tahun kita berjumpa kembali...
mu telah pergi menghadap illahi pada hari pertama ramadhan tahun ini...

mu baru berkira nak gi umah ku untuk beraya tahun nie..
mu baru berkata padaku bahawa mu nak gi muar jumpa aku...
namun Allah lebih menyayangi mu....

kesedihan tak dapat digambarkan bila kenangan lalu terimbau kembali..
aku mengenali mu dizaman persekolahan..
kenangan yang ada ku imbau kembali...

ku mengisikan borang untuk mu masuk universiti...
masuk maktab...
alhamdulillah mu berjaya menempuh masuk ke universiti...
aku gembira dengan kejayaan mu...
tapi hari ini...
1 ramadhan...mu meninggalkan diri ku....
meninggalkan semua..

Al Fatihah kepada Keluarga Hafifi Razak...
Walaupun ku tahu mu sorang jer tunggak lelaki dalam keluarga mu...
Semoga Dirimu ditempatkan didalam golongan orang2 yang soleh.....
ku akan kenang dirimu dalam setiap doa ku...

~Al Fatihah~

No comments:

Post a Comment