Tuesday, August 10, 2010

~malam ini~

diam tak diam..esok akan bermulanye bulan yg penuh keberkatan..
bulan poselah..
di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamt hari raya.eh silap lak..selamat berpose..
semoga pose kali ini lebih byaak membawa ketenangan dan keberkatan kepada semua umat islam di dunia ni..amin...

so..dah niat ker lum?jeng2...semestinye dah niat..'
dah ucapkan selamat berposa pada keluarga dah tadi..
kat bf jer lum..haha..
dia esok pun leh ucap..ehhe...
tiba2 cakap pasal dia rindu lak kat dia..
rindu sangat2..

"
B, dikesempatan ini..sayang nak ucapkan selamat menyambut ramadhan al mubarak..dan selamat berpuasa..puasa bio penuh taw b...."

Inilah ayat yang aku bagi kat pakwe aku..skema lak..hahaha..

pepepun..aku nak ucapakan


SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG AKU NI..............

No comments:

Post a Comment