Sunday, November 21, 2010

~Bila otak aku dah mereng..~


Salam...entry aku arini adalah di atas...iaitu...(saja nak ulang lagik..supaya tak larik tajuk k...)
BILA OTAK AKU DAH MERENG....

yeh..bila otak aku dah mereng..aku akan wat macam2..contohnyer..aku akan bangun tido kul 1 petang...memang dah mereng...(sumpah..kalo kat umah mak aku kat nogori nie..conpem tak leh wat..conpem kena simbah ngan air..hahahah)..sobonarnya...den jarang bangun lambat nie..(purgh..cover line..)haha...itu nama eh mereng+gilo..hahahhaha...

den bangun jor tido..porut lapo...(duduk umah..memang lapo.makan jer..mana tak nek badan)...
makan lah..seb bek ada nugget dalam peti ais..koyang lah porut nie.....
(sobolum makan den dah mandi lu..heheh)
pas tu...buat lah apa yang patot....

online facebook jor borojam2...carik cite/movie korea lagik..macam hampeh jer...
adok ko patot...otak den dah mereng..minat sangat cite korea..napo tah...hahahha...
tu lah..bila otak dah mereng....benda dah bayak kali tengok time kat "U" dulu pun..
den carik lagik nak download...hahahahhha...
dalam pada tu..kepala den berfikir...nak tambah koleksi harta..(ahhaha..macam bayak wet..haha)
yorlah..bulan nie..helikopter n kapal terbang den dah lie...
nie sekarang den nak lie kereta api lak...hahahahahha..(memang otak den ngah mereng)...
tapi...bukak2 akaun...bayak lak yg dah guna..tapi takpe...BAYAK WET kan..hahahha(bapak riak..sodang kan duit dalam akaun adalah 10.50 sen jer..hahaha)...
tapi...bak kata membe2 aku kat Fb..aku nie berangan jer lobih..nak wat macam ner..ini jor mampu..lainlah kalo rozoki den kahwin ngan laki kaya..hahah..perasan..hahahaha

so..ingatkan kemerengan den dah henti...adalh pulak...
online2 member den yang nama ek MERAK nie..kuang asam..tukar nama den jadik NONO....
memang hampeh...ko nie MERAK a.k.a BERAK!!
(aku tunaikan janji untuk link kan ko yer profile kat sini..hahah)..and lagi sorang member den....DADADADA...!! hahaha..den dah koba..korang wat jahat lagik ngan den..hahaha...
memang otak dua orang nie buat den yer otak turut mereng gak....
aku tugu gak kedatangan seorang gi dak nie..yang malam tadik tomankan den online sampai kul 3 pagi..hehehe..itulah dia WAWA MUCUK tapi tak muncul2..tak kan letrik takde lagik kot..ehheh..
dalam sibuk den beronline nie..sempat lagik lak den dongar lagu RADJa..memang sodap...sodih jor dengar pun ada..huhuu....Tambahan lagu "MAAF" memang men kan hati dan perasaan den..takpe..jap gi den lotak video lagu tu..sabar deh...sekian..timo kasih....

Bingkisan Rindu : Siti Rosnani Mokri

No comments:

Post a Comment