Friday, November 26, 2010

~LEseN KeTOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!



Salam....

First of all...
Bersyukur ke hadrat Illahi kerna masih memberikan ruang kepada diriku untuk mengharungi hari2 mendatang.....

Berdasarkan kepada entry aku ari nie....
yea...LeSon KeTo...
actually aku dah daftar amik lesen keto nie dari bulan 7 lagik...
Yolah semasa aku praktikal di SAJ...
hajat hati nak habiskan lah lesen keto dalam masa praktikal...
NAMUN nak dijadik kan cerita yer....
jengjeng...heheheh...(saja wat gimik walaupun tak gimik pun..heheh)

Kerana terlampau sibuk untk praktikal larh konon(tak sedar sabtu ahad jer aku hilang lek kampung..)..hehe..so tertangguh2..
jadik...disebabkan BIG Boss a.k.a mak aku dah marah2 suh habis kan lesen..
Jadik nyer..dengan berkat dan tekad yang teguh dihati den yang COMEL nie...(pasan lagik..jangan pasan nani..)
aku pun bertekad dengan untuk menghabiskan lesen dalam akhir bulan nie..
hasilnya..
Esok bersamaan 27/11 aku akan ambil ujian kelayakan..
kalo lepas..aku leh terus tempahkan diri ker JPJ...
harap2...aku akan berjaya lah yer kawan2...
jengjeng...amin....

(Maaf..tooopik bawah ini aku sajar jer masuk kan walaupun takde kena mengena dengan title arini...)
Dalam pada itu..sibuk2 aku belaja kereta..
aku turut bergembira dengan BFF aku nie..
baguslah..aku happy sangat ngan dia...
dia sekarang pun takde sedih2 atas peristiwa yang lalu..hhehe..
aku taw..dia leh nyer..lupakan Ex dia..
dan sekarang..dia sedang berbahagia...

To My BFF...
saya doakan kebahagian anda..
jika anda bahagia...saya turut akan merasa bahagia...
saya sayang awak sangat2...
jangan pernah ada sesiapa cuba mencipta jurang dalam hubungan kita...
saya akan sokong apa yang awak buat..
awak ingat taw...
lupakan sejarah cinta yang lalu...sayang awak..



Bingkisan Rindu Siti Rosnani Mokri

No comments:

Post a Comment