Saturday, November 20, 2010

~maaf..bape ari dah aku tak merapu..~




SALAM...
waaaaa....dah bape ari tak post merapu2 dalam blog aku..hehe..
tapi dont wory..semuaya under control...ehhe...
so...today..what happen in my life...

pagi..bangun2 jer...dah kul bape dah aku tengok..tu pun sebab sister aku bising..hehe...
(sebab bangun lambat...penat malam tadik gi kua...makan ikan bakar..balik dah kul bape...alasan/statement tak menahan...)
and then akak aku merangkap angah aku.....


dia pagi2 dah suruh aku siap2 nak gi kenduri rumah pengasuh dia....(bila lak majlis kahwin aku..hahhah..gatal ek..)
jadik...dengan sifat kemalasan yang aku ada..aku berkata padanya...
"ADIK LAMBAT LAGIK NAK GI...LEH TAK T ABANG LIE(merangkap abang ipar aku)...TOLONG JEMPUT KUL 12.30..."
hehehe..macam big boss lak kan..ehhe..
jadik...tepat kul 12.30...(setelah bersiap..tapi tak make up..bapak malas aku tapi bak kata BF aku..natural kan comel..haha)
abang ipar aku jemput...
dalam jemput2..sempat lagi dia online lu..adui..kul 1 petang baru aku gi...
dah sampai sana...ramai gak orang..(tapi..petang lagik ramai..-belah johor...kenduri kahwin sampai malam)
jadik..sesammpai jer aku..aku makan lah..haha..lapor yer perut..hehe...
dah lepas makan..aku mulakan menangkap beberapa keping picture lorh..
aku malas nak edit lorh..jadik aku masuk kan jer lah ek..
balik dari majlis, sempat lagi AKAK menyayikan lagu untuk pengantin...
adui...spoill...haha..

PERKAHWINAN ANAK KEPADA PENGASUH AKAK AKU...




so..cukuplah sampai disini sajar arini k..
tugu aku upload video dan beberapa keping picture sepanjang yg ada dalam simpanan aku...

Bingkisan Rindu...Siti Rosnani Mokri

No comments:

Post a Comment