Saturday, November 27, 2010

~PAss LAh.....~

Salam....

bersyukur aku kehadrat Illahi kerana masih diberikan peluang untuk terus hidup...

Entry aku arini...
Pass Lah..
ada apa ngan pass lah????
Sebenarya pagi tadik tepat jam kul 8.20 pagi aku sudah pun berada di Driving School..
Untuk apa??apa lagik..
Untuk Mengambil Ujian Kelayakan MEmandu ataupn nama lain eh...QTI....
Nak dijadik kan cerita beratur puya beratur...
sekali tu..giliran aku nombor 9...
dah lah nombor 9..
kul 12.30 tengahhari lak tu..

korang bayangkan lah...perut aku puyer lapar..
tak sarap puya kes lah nie..
nak dijadik kan cerita pulak...
tempat tu dah lah panas..
bertambah lapar lah perut aku..
masa tu lah teringat roti jala, nasi lemak bagai..
purgh..masa tu aku siap berfkr lagik..
kalo lah ada roti jala nie..
sedap nyer..

ok..kita lupakan pasal roti jala yang sedap tu ek..
so..tepat kul 12.30 aku memulakan ujian aku..
tapi..betapa bayak kali aku wat mistake..
dek keranan 1 ayat dari pak cik yang ngajar den tu kepada penguji..begini ayat nyer:
"tolong student aku lah"
yorlah..dorang dah konal sesama sendiri..boleh lak cakap macam tu..heheh..
tapi orang cakap pe...tuah ayam nampak kat kaki..tuah manusia siapa tahu..
tuah ker atau nasib bek..ehheh..
JPJ tak dapek den wat gitu..ehheh..
dan dengan jayanyer..
Aku pass QTI...

so..pak cik tu koba t pak cik tu setup kan gi amik JPJ..so tugu jor lah yo...


Bingkisan Rindu Siti Rosnani Mokri

No comments:

Post a Comment