Thursday, November 25, 2010

~YaNgggg Terindahhhhh dALaM HiDUpkU..~

SaLaM.....
Ya..entry aku arini...YanGGGG TerINDah DalAM HiDUPku.....

sebelum lebih panjang lebar aku mencoretkan blog aku arini...
bersyukur ke Hadrat Illahi kerna masih memberi KEseMpaTan untuk aku menghirup udara segar di muka bumi ini...memberi aku kesempatan untuk menunaikan tanggungjawab kepadaMu, Keluargaku dan kawan2 ku....

Entry aku hari ini lebih berkisar kan kepada insan2 yang bayak
memberikan kehidupan ku indah....
jika difahami balik ayat ku...kalo diolah2 balik..maka dapatlah tajuk entry diatas...hehehe..

"MEREKA" ini insan yang bayak membantu aku dalam menjalani kehidupan ku...
yer..dari dlam kandungan, sehingga aku dilahirkan pada 23 Januari 1989..
mereka lah menjaga aku..membesarkan aku sehingga jadik sebesar nie...hehhe...
kehidupan aku indah dengan kehadiran mereka..dengan panggilan telefon setiap hari dari
bondaku(jika berjauhan), nasihat dari ayah ku, kata-kata peransang dari kakak-kakak ku..semangat dari abang2ku..
Yer..mereka yang terindah...memiliki mereka dalam kehidupan ku..membuatku lebih menyayangi hidup ku....ku bahagia memiliki mereka...




~FAmiLy Ku.....................................~


insan ini jugak amat membuatkan hidup ku sentiasa indah...
dia ialah insan yang kusayang...Mohamad Azrai Ahmad...
LElaKi yang membuat ku mengerti erti kesetian, kasih sayang dalam perhubungan..dan segalanya...dan paling aku tak kan lupakan..insan yang mengajar ku erti cinta..(cewah...berjiwang lak..)yer..dialah insan itu...kalo boleh dikira kasih sayang aku kepada sidia...kiralah...(kot tak tdo)...eheh...dia membuatkan hidupku sentiasa indah....thank to be my love and always in my side..

"Ya Allah Ya Tuhanku..jika benar dia milik ku...satu kan lah hati kami....
Jangan lah diuji hubungan kami ini...Temukan kami dengan jalan yang DirahmatiNya...
Berikan lah hubungan kami direstui....Kuatkan lah iman kami dalam perhubungan ini..
Jauhkan kami dari perkara mungkar....Kuatkan lah hati kami untuk sentiasa bersama..
Sihatkan tubuh badan kami, minda kami dan segala2 disekeliling kami...
Tetapi...Jika benar..dia bukan milik ku...Cepat sedar kan hati kami supaya tidak pergi dengan
lebih jauh lagi....Beri kami jalan yang diredhai oleh Mu supaya diri kami tak alpa.....Amin..."



Kawan-kawan ku..mereka jugak memberi kan hidupku sentiasa indah dalam diriku melayari kehidupan sehari-harian...yer...kalau nak ikut kan..susah aku nak cakapkan kerana terlampau ramai insan yang bergelar kawan dalam hidup ku....aku haya mampu mengucapakan ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada semua rakan2 ku....to my BFF, i love u..hehehhe...
(gambar rakan2 ku t dalam entry kemudia..)

so..itulah mereka2 yang bayak memberikan aku puya kehidupan sentiasa indah...
aku SAYANG sama mereka semua....
I LOVE U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
semoga Allah merahmati kehidupan anda semua...

Bingkisan Rindu Siti Rosnani Mokri

No comments:

Post a Comment