Friday, December 17, 2010

~result...degree....~

Salam..maaf..dah lama tak update...

biasalah agak malas sikit..heheh..
berbalik kepada entry kita..

result sem nie...alhamdulillah...
bersyukur kehadrat Illahi..
berjaya lagik mengekalkan Dl...
sem ini..dapat 4.00...
berkat daripada lecture aku..Miss Munirah...
serta supervisor aku masa praktikkal..alhmadulillah..
bersyukur sangat...
tetapi dalam pada tu..
terasa rugi lak..
tak masa sem 1 & 2 tak dapat mengekalkan DL..
belajar men2..sem 3 hingga 6 baru dapat DL..
kalo tak..leh jadik macam BFF aku..wawa..dapat ANC...bangga yer..ehheh
takpe..degree aku mesti berusaha...

berbalik kepada soal degree lak..
aku dapat tawaran Ijazah Sarjana Muda Sistem PEjabat (kepujian)...
tapi..rasa sedih..coz aku lagik sekali dapat kat UITM kampus Dungun..
its mean..diploma di UITM,K.T..and Degree di UITM,dungun...
hoho..
memang melalak aku masa taw benda nie..sedih seh..
yerlah..beria2 nak bersama rakan bek aku merangkap bff aku si wawa tu..
dia dapat Melaka..aku dapat dungun..
tak ker jauh tu..
bila aku cakap ngan family aku..dah nangis2 dah..
for second time..jodoh aku ngan ganu..
mintak2 jodoh suami ngan ayai..hehe.
bila gi taw dia lak..dia pung tak leh cakap apa2..
cuma dia cakap takpe...yg penting syg belaja..
walaupun kita jauh..
mintak2 takde halangan..amin...
semoga hubungan aku ngan dia akan elok seperti mana
semasa aku diploma..bukan apa..
makin lama bercinta..makin bayak dugaan..
tapi...aku sedang berusaha nak mintak tukar...
yerlah..keadaan mak n ayah aku yang sakit....
aku terpaksa berusaha mintak tukar melaka..
mintak2 aku dapat..amin...

tapi..kalo tak dapat pung..
aku tetap akan meneruskan cita2 aku sehingga tercapai..
insyaAllah...

kali ini..takde gambar nak upload..
maybe esok..


bingkisan rindu..Siti Rosnani Bte Mokri...

No comments:

Post a Comment