Sunday, December 26, 2010

yeye..saya dapat tukar MELAKA....

Salam....

waaaaaa...saya sangat bersyukur..kerana saya puya permohonan masuk ker Melaka telah diluluskan....
actually benda nie minggu lepas dah dapat..
TETAPi....saya jadik malas nak update my blog..becoz what???
Broadband line slow..tarak suka...hehehe...

bila baca jer surat tawaran telah bertukar kampus...
so happy.because my wish to be with my BFF berjaya..cewah..heheh..

so...kena belaja betul2 k time degree...
kalo tak...habis kena hamput ngan my mom,dad, sister n brother..mampus....


berbalik kepada hal lama..actually aku dah dapat "P"...
and aku dah pandu kereta ker bandar pung..tapi dengan ditemani oleh Ayahandaku disebelah..
dia tak bagik bawak sorang2 gi...so tak dapat lah kuar keta macam nie..hehe..keto mainan jer lah..hahahha..takpe2...practice make perfect kan.....

so..apa2 pun..sekarang maw menghitung masa ker Malacca.....cewah..hehe..wink....

No comments:

Post a Comment