Saturday, February 5, 2011

rindu...

Salam...

ye..entry arini..entry baru..sorry sangat...
dah lama tak update my blog..
nak kata tak online..ari2 online..tapi maybe malas kot..ehhe
entry arini "RINDU"...
yeah..aku rindu nak update blog aku nie sebenaryan..hehehhe

ok..kita mulakan cite...

sekarang..dah dekat 1 bulan lebih aku kat melaka..
happy gila2..
dapat kawan2 yng gila2...otak best....
first kelas dah dikejutkan ngan peragai mereka2 yang gila...*tapi best
antaranya rakan baru kami adalah...
WAN SHAH..HAZIM...PUDING...TOBA....
nie yang kitaorg kenal2 mula2 tu..diaorg GILA...hehe
pastu mulalah kitaorg kenal lain2...
SHAM..ZAMIR..JU..JIJAH...APAI..JANAT...AISYA..FIZA...SYAZA..EKIN..CAR...AMIZA..
ramai lah lagik..hehehe..
diaorg memang best....semua satu kelas gila2..
betul lah orang kata..TAK KENAL MAKA TAK CINTA...
macam aku n bf ku..*nak jugak masuk kan pasal bf aku yang tak hensem tu..hehe
dorang nyer peragai mengingatkan kepada ex classmate time diploma lah..
RINDU KAT EXCLASMATE OM DIP dulu..huhu..
konvolah baru jumpa..

hari2 di Melaka.so far so good..
dapat housemate yang gila2 jugak...
IJAN..KENT...SAFEE..and 2 orang budak yang agak nerd...AMNI N EL.
tapi so far..semua under control...
hopefully dorang akan gila2 sampai bila2..heheheh

so...cukup sampai disini..insyaAllah lepas nie saya akan merajinkan diri mengupdate blog saya lagik k.hehe..miss u lah blooooooooooooooooooooogggggggggggggggggggggggg.....

thank kepada sesapa yang still read my blog...
blog yang simple..
blog yang gila..
blog yang bosan...
blog yang mewarnai hidup ku..
blog kekasih hati aku yang ke seribu...hahhaha..

still chill..............

No comments:

Post a Comment