Monday, February 7, 2011

~Setelah 3 tahun lebih kita bersama...kini terpisah jua...~

Salam....

Sedih nye...yer..arini..entry itu yang dapat ku katakan..waaaaaaaaaaaaa......
apa kena ngan entry aku untuk arini????????
Mari kita mulakan yer....

sayang....sedihnya..sedih sangat..setelah begitu lama kita bersama..
ini yang terjadik pada hubungan kita..
3 tahun kita bersama...menempuhi hari2 bersama...
panas..sejuk..siang...malam....
kau sentiasa temankan diri aku...
mendengar rintihan..
ratapan..tangisan....kesedihan dan semuanya....
kau membuatkan aku bahagia..
membuatkan aku merasa hidup ku bererti....

dikala aku kesusahan..kau bayak membantuku...
walaupun kadang2 kita akan terpisah seketika ketika aku sedang exam..or kuiz...
tapi ko akan sentiasa bersama ku..
ko membuatkan aku puya hidup seperti bila ko tiada...aku pun rasa sunyi...

kini....ko telah tiada...
ko meninggalkan aku...
setelah ku taburkan bermacam2 padamu..
kasih sayang...suka duka....semua bersama....
sedih nie...huhu...
walaupun kita baru berpisah seketika..namun...
aku tak rela...

Sayangku....
terima kasih kerana bersama ku...
aku sanggup tugu mu asal kan mu kembali padaku...
Owh sayangku...Owh LAPTOP KU...
LAPTOP ACER ku..
cepatlah kembali...
aku dah bosan lah...
tanpamu...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............


sekian terima kasih......

Bingkisan Kasih...

Siti Rosnani Bte Mokri

No comments:

Post a Comment