Wednesday, March 2, 2011

~SaHaBaT...~

Salam.....

Agak lama gak aku tak mengedit aku nyer blog nie...
nak kata busy tak gak...
tapi ngantok sangat sekarang nie...
ari2 aku akan tido cepat...harus????

ok2..back to my entry today...
SAHABAT....
aku ada seorang sahabat...
sahabat baik...(aku harap aku sahabat dia..aku tak mahu kejadian yang dahulu terjadi lagi....)
yes..memang aku sayang dia..
tapi aku selalu lukai dia..
adakah aku nie sahabat dia???
aku harap ye....
huhuhu..

tapi kadang2 aku fikir gak...
aku nie terlampau kerap menyakiti dia...
maybe dalam hati aku nie cemburu kot..
tapi nape aku cemburu???
aku benci feeling nie...
perasaan cemburu tak leh lari dari sanubari aku...
orang cakap cemburu tanda sayang..
tapi aku taw..dia tak rasa macam tu..
dia cakap aku dah berubah...
huhuhu...
aku tak taw lah nak cakap apa...
tapi yang aku taw..
aku tak berniat nak lukai hati dia..
aku sayang dia...
sayang sangat..
aku ada kawan bek yang betul2 aku percaya..
dia sahaja..
bagi aku..
dia kawan yang terbek pernah aku ada...

to my dear:

bukan niat nak melukai...
tapi aku tak sengaja...
kasih sayang untuk mu hanya satu,...
bukan berniat tak menyayangi..
tapi sangat menyayangi..
kau satu dalam seribu...
kau satu dalam sejuta...
maafkan aku atas keterlanjuran semalam..
walaupun ada sikit rasa cemburu dihati...
tapi kuseda kekhilafan semalam...
kasih syg tak dapat dinilai dengan apa2..
aku biarkan kau bahagia dengan cara kau...
biarkan ku terus terluka...janji kau bahagia...
tak sanggup untuk ku meneruskan nya lagi...
i love u....



secebis coretan hati:
Siti Rosnani Bte Mokri

No comments:

Post a Comment