Friday, April 22, 2011

~JeRaWaT!!!!!!!!!!!!!~

yeah..disebabkan saya takde kerja..so saya nak post lagi...
kali ini..berkenanaan tentang...JERAWAT..
bagik wanita2 anggun seperti SAYA ..memang pantang ada JERAWAT...so macam ner nak hilangkan..jom kita tengok...heheh

1)Baik lah puan2 dan anak2 dara sekalian...tips yang pertama yang DOKTOR NANI nak ajar..
ialah..rajin2 kan lah cuci muka korang tu yer..especially sebelum tido..(bangun tido kan mandi..ehhe)pastu..balik dari kuar jalan2 ker apa ker..mana taw habuk2 kan...

2)Jangan BERANGAN...hehe..korang jangan kuat berangan sangat k..nanti jerawat tumbuh..hehe..
OMG..Elakkan dari jerawat..ehhehe..habis muka..hehe...

3)Jangan guna kosmetik yang tak sesuai..biaslah...kadang2 suka2 hati jer nak tukar cosmetik lain kan.kononye terpengaruh...(macam ada pengalaman jer aku ne..eh)

4)Tolong jaga tido anda...tido lah dengan teratur yer kawan2...supaya harmon badan sentiasa stabil...

sekian untuk arini..terima kasih..ehhe

No comments:

Post a Comment