Wednesday, April 20, 2011

~L.A.M.A part 2..~

Salam..
orait.kita sambung cite kawan2 baru saya di KBM..
nie dia..pasangan bahagia..syaza and zamir,...
*syaza:dia nie wanita muslimah dowh...dak bek dia nie..memang ssesuai ngan zamir..hehehe..
*zamir:sama macam syaza..laki baik..(bukan lain tak bek..nie baik dia lain sikit..hehehe)...sesuai lah dorang berdua nie..sweet kan..


SEBAB..aku dah pening..so aku upload gambar kelas..senang cite..meh aku cite sapa yang aku tak cite lagik..before that..jom kenal2 lu...ehhe

dari depan belah kanan tangan aku..(makesure tangan korang tu..belah kanan masa depan laptop or pc..hehehehe)..

eca,jijah,aisya amjah,sham, puding,kina,nyra,haris....
second barisan..dari kanan....
faizal,wawa,syaza,miss rina,puan arkib,miss muna,aku,apai,ekin,ju,rina,fara,wanshah..

dari belakang..
toba,aina,shera,fizah, azim..

diaorang lah yang menemani aku sepanjang aku di KBM nie..
menyelesaikan pengajian bersama..insyaAllah...

No comments:

Post a Comment