Friday, April 22, 2011

~LUCKY~

Salam...

Before aku start entry aku arini...
aku nak ucapkan terima kasih kepada sesapa yang dah baca aku yer blog nie..
thank sangat meluangkan masa untuk baca blog aku..stylo lah..hehe
and berbalik kepada entry lepas iaitu L.A.M.A Part 1 and 2...sorry sangat kawan2
kelas aku..aku tak sempat bercerita tentang korang..t aku cite lek taw...
coz gambar korang semua aku letak kat tempat lain..hehehe..

orait..now..kita terjah menda lain lak..
sedar tak sedar..seminggu lagi aku akan menghadapi PAPER 1....
wooo..takut..degree memang mencabar sikit..tapi alhamdulillah..
LUCKY...aku puyai family yang still menyokong..
LUCKY...aku mempuyai sidia yang memahami...
LUCKY..aku mempuyai kawan2 especially OM2213A...
LUCKY..aku mempuyai kawan2 seperjuangan yang lain...

hehehe..lucky im in love with my bestfriend..tettttttttttttt....
lucky kan korang kalo kita sentiasa gembira dalam hidup kita...
yeah...sebenarya aku tak taw apa yang aku merapu untuk entry kali ini..
saja berambu ramba..
blog aku..ada aku kesah..ehhehe...
tiba2 gatal nak upload sekeping picture..ehhehe



*Lucky i have u to hold me together...sedih mahupun duka...


*with u...i know everything..LUCKY i have u beside my family and my friends..





No comments:

Post a Comment