Monday, June 27, 2011

~Kenapa Awak Suka Saya Yang Berbadan Besar nie?~

Salam...

3/10...

Seperti tajuk diatas....meh kita berciter..heheh
Tak dinafikan...tak semua orang suka perempuan berbadan besar atau dengan lebih senang..
Gemuk lah!!(maaf jika ada yang terasa..tapi saya cakap berdasarkan pengalaman dan diri sendiri)
Seperti anda semua boleh lihat...saya merupakan seorang wanita berbadan gempal..
Gempal tapi saya COMEL k..ehhehe..(puji diri sendiri)..
Saya tak pernah kisah apa orang nak cakap tentang saya..
Memang lah orang cakap badan gempal nie susah nak jaga kesihatan, carik pakwe(cettt)...
dan sebagainya...Tapi..kadanga-kadang orang kurus pun kesihatan tak terjaga..
Tipulah kalau saya katakan saya tak nak kurus..ehheh
NAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK..tapi setakat ini..give me time k..hehe..

Orait2..meh kita bercite pasal title diatas...
KENAPA AWAK SUKA SAYA?SAYA GEMUK??
saya pernah melafazkan ayat ini pada seseorang insan bernama lelaki...
Nak taw jawapan dia apa??
"Saya terima awak seadanya..tak kira awak gemuk atau kurus..saya tetap sayang awak..
Walaupun awak macam ni..tapi awak baik.."
Cettt..sampai sekarang saya masih teringat ayat2 itu..
Walaupun begitu..saya masih was-was..yerlah..jika saya nie dibandingkan dengan
SITI NURHALIZA memang lah dia lagik kurus..haha..Tapi alhamdulillah...
Saya dah tahu kebenarannya..dia menerima saya seadanya...alhamdulillah...

Bila saya ajukan soalan ini kepada rakan-rakan lain, nak taw apa jawapan mereka..lets check..

1) Aku suka ko.Comel walaupun ko badan besar..
2) Aku tak pilih kawan lah..aku kawan ngan semua orang..
3) Ko baik...
4) Aku suka kawan ngan ko..sebab ko tak hipokrit..nak makan bayak pun..ko makan jer..rilek jer..

*itu adalah antara jawapan mereka..(walaupun bangga ada orang puji aku..ehhee)
yang penting..buat mereka2 diluar..jangan merasa rendah diri terhadap diri kita sendiri..
jika kita nak berfesyen..berfesyen dengan kena nye..tak salah orang berbadan gempal berfesyen...janji kena...ok...sambung lagik nanti..eheh


No comments:

Post a Comment